Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi nareszcie odzyskało swoją moc! #Naprawy_nie_do_naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-4,S01E04,235643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi Warszawa.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

23 thoughts on “Audi nareszcie odzyskało swoją moc! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Mam 1.8t dobre 200KM i jest to samo tylko że turbo nowe na przelocie wszystko szczelne a zegar pokazuje brak podciśnienia ☹️ może to rozkmini 🤔i nikt nie wie co to

  2. U mnie był ten sam problem turbo sie wyłączało raz na kilka jazd, okazało się ze czujnik ciśnienia doładowania się skończył, po wymianie wszystko śmiga 🙂

  3. No i można usunąć usterkę bez zgadywania i wymieniania na pałę ? Można co prawda szukania kosztuje ale jak mam zapłacić za wymianę dobrych części na dobre . To oczywiście że wolę zapłacić prawdziwemu mechanikowi za robotę niż paprokowi za wymiany …

  4. Po kolorze filtra paliwa widać że pompa tandemowa jest do wymiany jak i również pompka elektryczna w zbiorniku i zbiornik do czyszczenia inaczej w przyszłości pompka elektryczna się zatrze bo chodzi w oleju a nie ropie . Przyczyną dostawania się oleju do ropy jest uszczelniacz dwukierunkowy w pompie tandemowej .

  5. Jak zgłosić swój wóz do programu? Mam Peugeota 307 2.0 hdi. Kto choć chwile posiadał, ten wie co to za padło. Bogata opcja wyposażenia ale łatwiej wymienić co działa, niż to co nie działa. Moc deklarowana- 136 koni, moc obecna- jakieś 70 koni. Fajnie byłoby go przywrócić do stanu sprzed 10 lat, jednak potrzeba by było wrzucić dwie siatki dolarów. Myśle, że nawet Adam miałby z nim problem, więc fajne wyzwanie do odcinka 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!