Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi & Volkswagen – Naprawa klap kolektora ssącego w silnikach TDI

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Nasze rozwiązanie to problem z głowy raz na zawsze- kolektory demontujemy i całkowicie USUWAMY klapy oraz zaślepiamy kolektor w miejscu osi obrotu klap następnie edytujemy oprogramowanie tak że możemy zdemontować całkowicie moduły sterujące a komputer nie wyświetla błędów związanych z usterką klap kolektora.

Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę www.auto-krak.pl

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

15 thoughts on “Audi & Volkswagen – Naprawa klap kolektora ssącego w silnikach TDI

  1. Dzień dobry .Mam pytanie odnośnie tych klap bo mechanik zalecił zaślepienie kolektora ale ktoś inny zasugerował mi ogranicznik .Czy ten ogranicznik wystarczy ?

  2. Witam gdzie znajduje się ta firma też mam problem z klapami kolektora po wymianie kolektora i sterownikow problem powrócił po 100km chciałabym umówić się na ten zabieg

  3. Witam. Mam pytanie dotyczące 3.0 tdi. Posiadam takie audi i powracający problem klap wirowych błąd P3135. Zastanawiam się nad wywaleniem tych klap ale obawiam się braku mocy z dołu. Jak to wygląda w praktyce. Pozdrawiam

  4. Mam pytanie, jak wygląda ten zabieg w Audi A6 C6 2.4 Benzyna moc 177, 2006r. z LPG ? Przez chwilę miałem wyłączone klapy, efekt taki, że zamulał w dolnej części obrotów co było denerwujące, ponadto nieznacznie więcej palił. Miejscowy mechanik twierdzi, że po zdemontowaniu klap efekt będzie taki sam i modyfikacja sterownika nic nie pomoże! Ile trwa u Was taka usługa i koszt, nie ukrywam, że mam do Was 160 km i chciałbym sprawę załatwić za jeden dzień???? nie wchodzi też w grę przesłanie kolektora i komputera pocztą!

  5. nie zgodze się z autorem ze efekt zostanie usunięty całkowicie a co zakarbowanym silnikiem i dalszymi awariami z ty związanymi w niedalekiej przyszloci  nie lepiej wymienić same klapy z lozyskami i przy co drogim trzecim servisie czyscic kolektory

  6.  "Demontujemy i całkowicie USUWAMY klapy oraz zaślepiamy kolektor w miejscu osi obrotu klap" … "zdemontować całkowicie moduły sterujące"

    Pozwolilem sobie zacytowac powyrzszy tekst.
    Moje pytanie jest nastepujace, jak taka operacja ma sie do dalszej explatacji silnika jak wplywa to na moc i spalanie czy jest jakas roznica. i jak ma sie to wszystko do przegladu technicznego auta?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!