Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.
#tvn #tvnturbo #101gadżetów
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
32 thoughts on “Zobacz jak samodzielnie ustawić zbieżność w aucie! #101_Gadżetów”
Po pierwsze primo blacha która jest przystawiona z lewej strony auta może być krzywo bo na lewym kole może nie być zbierznosci wiec mierzone jest do krzywego koła
Bardzo dobra rzecz do ciagników rolniczych ale do samochodow to raczej tylko po to zeby po wymianie samemu jakichś elementów zawieszenia pojechac na zbieżność
Ale to jest trochę bzdura, bo oprócz równych wartości, trzeba mieć punkt odniesienia. Które koło ma większe wychylenie.? Można ustawić do złego koła i np tak / / a wartości będą takie same z przodu i z tyłu koła ale samochód nie będzie jeździł dobrze. Dlatego ten gadżet powinien jeszcze pokazywać kąt prosty . W innym przypadku klapa.
A tak z innej beczki co zrobić jeżeli warsztat zrobi regulację zbieżności i auto jeździ dobrze natomiast kierownica jest delikatnie krzywo w prawo podobno można to zrobić regulując drążkami kierowniczymi bez konieczności podłączania przyrządów pomiarowych przerabiał ktoś ten problem?
Badziew jakich mało majster trzeba było pokazać jak ty na leżąco kręcisz tym drążkiem. 🤣🤣🤣😂 Na podnośniku!!!! 😅🤣😂 naogladajja się gościa co badziew reklamuje. A potem jeden z drugim będą kierownice odkręcać i ustawiać bo im krzywo stoji jak jadą na wprost.👎
Chcialbym zapytac a Jak to sie ma Do konta nachylenia kolumny macpersona. Bo Co nam dadza te same odleglosci jezeli nachylenia samego Kola wzgledem podloza bedzie inne w obu kolach. Po drugie duze znacze nie Maja same Kola zwlaszcza alusy nalezalo by sprawdzic czy wogule Sa rowne.
Rozumiem że to jakiś żart. Gdyby do ustawienia zbieżności wystarczyły dwie blachy przytknięte do kół i miarki stolarskie stacje nie wydawały by dziesiątek tysiecy zł. na sprzęt. Ustawienie zbieżności NIE JEST PROSTE I ŁATWE. Samo ustalenie płaszczyzny w której będziemy się poruszać z SUWMIARKĄ a nie z metrem stolarskim jest trudne i wymaga dokładnośći. Karmnik można tym wymierzyć a nie zbieżność ustawić.
Zbieżność to nie geometria zawieszenia, w ten sposób według mnie nie ustawisz poprawnie ani zbieżności czy rozbieżności, a tym bardziej geometri kół wszystkich. Dlaczego nie wyznaczyłeś środka osi auta, dlaczego nie zacząłeś od tylnich kół? Mógłbyś to zrobić właśnie tymi blaszkami. Taki poradnik to tylko dla "blondynek" .
Wszystko fajnie ale jak ten gadżet mi pokaże ile mam kręcić lewym i prawym drążkiem? Lepiej nie kombinować i jechać do serwisu bo wtedy jest pewność że będzie dobrze zbieżność ustawiona
Dwa patyki długość felgi, tak by nie dotykały opony , na nich dwa małe lasery , całość mocujemy na sztywno . Pomiar z przodu i z tyłu auta. Laserowa dokładność
Od kiedy stacja kontroli pojazdów ustawia takie rzeczy? I oczywiście każdy producent podaje w CM i MM odległość między kołami do blachy. Jestem ciekawy czy używasz tychh blach również w swoich samochodach
To tak nie działa, nie ustawi żeby kiera była na wprost a raczej popierdzieli tylko… taki zestaw to tylko do Ursusa. A i jeszcze mało który samochód ma zbieżność na zero, zazwyczaj są rozbieżne przednie napędy a zbierzne tylne napędy ale to tak tylko w skrócie..
do tego dochodzi zbieżność tylnej osi względem przodu, czujniki kontroli trakcji – ogolnie – szkoda opon i czasu.. a to że samochody najczęściej są ustawiane zbieżnie.. lub rozbieżnie.. a tu – niby musi być tak samo – blacha od opony 🙁
Prostszy sposób to dwie listewki lub dwie calówki i mierzymy między felgami z przodu i z tyłu. Ja rozciągam żyłkę wokół wszystkich kół najwyższej jak się da i patrzę gdzie przylega a gdzie nie.
A skad wiadomo ktore kolo trzeba ustawic czy to nie ma znaczenia , powiedzmy ze prawe leci do srodka i robimy pomiar , krecimy lewym zeby byly taki same wartosci i byly rownolegle , wiec po tym prawe jak bylo do srodka tak zostalo a lewe leci na zewnatrz bo zrobilismg rownolegle do zlego ustawienia , Czy to inaczej dziala ?
Po pierwsze primo blacha która jest przystawiona z lewej strony auta może być krzywo bo na lewym kole może nie być zbierznosci wiec mierzone jest do krzywego koła
Bardzo dobra rzecz do ciagników rolniczych ale do samochodow to raczej tylko po to zeby po wymianie samemu jakichś elementów zawieszenia pojechac na zbieżność
2 blachy za 230 zł.Lepiej zrobić samoróbkę za grosze
Ale to jest trochę bzdura, bo oprócz równych wartości, trzeba mieć punkt odniesienia.
Które koło ma większe wychylenie.?
Można ustawić do złego koła i np tak / / a wartości będą takie same z przodu i z tyłu koła ale samochód nie będzie jeździł dobrze.
Dlatego ten gadżet powinien jeszcze pokazywać kąt prosty . W innym przypadku klapa.
Można kupić w markecie kątownik aluminiowy lub inny profil za 1/10 ceny i to samo zrobić.
A tak z innej beczki co zrobić jeżeli warsztat zrobi regulację zbieżności i auto jeździ dobrze natomiast kierownica jest delikatnie krzywo w prawo podobno można to zrobić regulując drążkami kierowniczymi bez konieczności podłączania przyrządów pomiarowych przerabiał ktoś ten problem?
I komu gościu wciskasz ten kit. Te poradniki to kaszana totalna. Blachą porysujesz felgę. Totalny szajs. Koszmar.
ustawilem zbierznosc i mimo to sciaga auto w prawo,musze kierownice jakies 1,5 cmmiec w lewo skrecona zeby prosto jechal, bez sensu qr…
Gdzie to kupiłeś?
a to tylko jedno koło się ustawia ?
Do kosiarki do trawy ok.
Badziew jakich mało majster trzeba było pokazać jak ty na leżąco kręcisz tym drążkiem. 🤣🤣🤣😂 Na podnośniku!!!! 😅🤣😂 naogladajja się gościa co badziew reklamuje. A potem jeden z drugim będą kierownice odkręcać i ustawiać bo im krzywo stoji jak jadą na wprost.👎
Jak jeszcze powie że to można kupić w Lidlu to idę walczyć jak o świątecznego karpia
Mk4garage by pierdolnoł ze smiechu
Chcialbym zapytac a Jak to sie ma Do konta nachylenia kolumny macpersona. Bo Co nam dadza te same odleglosci jezeli nachylenia samego Kola wzgledem podloza bedzie inne w obu kolach. Po drugie duze znacze nie Maja same Kola zwlaszcza alusy nalezalo by sprawdzic czy wogule Sa rowne.
Rozumiem że to jakiś żart. Gdyby do ustawienia zbieżności wystarczyły dwie blachy przytknięte do kół i miarki stolarskie stacje nie wydawały by dziesiątek tysiecy zł. na sprzęt. Ustawienie zbieżności NIE JEST PROSTE I ŁATWE. Samo ustalenie płaszczyzny w której będziemy się poruszać z SUWMIARKĄ a nie z metrem stolarskim jest trudne i wymaga dokładnośći. Karmnik można tym wymierzyć a nie zbieżność ustawić.
Majchrowski-burak to jesteś Ty i to pastewny
To teraz jak samemu ustawić jak na 4 kołach się ustawia
Zbieżność to nie geometria zawieszenia, w ten sposób według mnie nie ustawisz poprawnie ani zbieżności czy rozbieżności, a tym bardziej geometri kół wszystkich. Dlaczego nie wyznaczyłeś środka osi auta, dlaczego nie zacząłeś od tylnich kół? Mógłbyś to zrobić właśnie tymi blaszkami. Taki poradnik to tylko dla "blondynek" .
Witam. Myślałem że zbieżność ustawia się również względem tylnych kol. Przy prezentowanym przykładzie auto może zostawiać 4 ślady.
Wszystko fajnie ale jak ten gadżet mi pokaże ile mam kręcić lewym i prawym drążkiem? Lepiej nie kombinować i jechać do serwisu bo wtedy jest pewność że będzie dobrze zbieżność ustawiona
Dwa patyki długość felgi, tak by nie dotykały opony , na nich dwa małe lasery , całość mocujemy na sztywno . Pomiar z przodu i z tyłu auta. Laserowa dokładność
Od kiedy stacja kontroli pojazdów ustawia takie rzeczy? I oczywiście każdy producent podaje w CM i MM odległość między kołami do blachy.
Jestem ciekawy czy używasz tychh blach również w swoich samochodach
To tak nie działa, nie ustawi żeby kiera była na wprost a raczej popierdzieli tylko… taki zestaw to tylko do Ursusa. A i jeszcze mało który samochód ma zbieżność na zero, zazwyczaj są rozbieżne przednie napędy a zbierzne tylne napędy ale to tak tylko w skrócie..
199Th
do tego dochodzi zbieżność tylnej osi względem przodu, czujniki kontroli trakcji – ogolnie – szkoda opon i czasu.. a to że samochody najczęściej są ustawiane zbieżnie.. lub rozbieżnie.. a tu – niby musi być tak samo – blacha od opony 🙁
Prostszy sposób to dwie listewki lub dwie calówki i mierzymy między felgami z przodu i z tyłu. Ja rozciągam żyłkę wokół wszystkich kół najwyższej jak się da i patrzę gdzie przylega a gdzie nie.
Jaka to marka auta
Jaki ma wplyw zużyta opona na zbieżność?
I co skad wiadomo ktorym drazkiem krecic? Bo jak jednym to waidomo ze kierownica bedzie krzywo. Beznadziejne cos nie nazywajmy tego urzadzeniem
A skad wiadomo ktore kolo trzeba ustawic czy to nie ma znaczenia , powiedzmy ze prawe leci do srodka i robimy pomiar , krecimy lewym zeby byly taki same wartosci i byly rownolegle , wiec po tym prawe jak bylo do srodka tak zostalo a lewe leci na zewnatrz bo zrobilismg rownolegle do zlego ustawienia ,
Czy to inaczej dziala ?
To tak na serio?! Masakra co za bzdura