Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
40 thoughts on “budżetowa naprawa Audi”
Paskudne te audi 80 b3 b4 nie mogę na to patrzeć. Miałem 1.8s i był to najgorszy samochód w moim życiu. Lada samara była lepsza
Korozja się boi? Może to samochód Chucka Norrisa? W tym miejscu powinien być środkowa część wydechu wraz z katalizatorem. Zamiennik z tłumikiem zamiast kata kosztuje ok 100zł. Po co tak zaniedbywać pojazd? Każdy marzy o takim samochodzie, ale jednocześnie strach kupić z polskiego rynku, właśnie przez takie dziadowanie ich właścicieli.
Masz rację kiedyś takie audi 80 to było coś i obecnie dorwac takiego klasyczka w ładnym stanie to było by coś. Człowiek marzył by kiedyś aby z tandetnego Poloneza przesiąść się na takie audi. Później na szczęście to się spełniło. Pozdrawiam.
Miałem takie audi w 2003r 2.0B 90KM pierwsze auto dałem za nią 23koła stan był odealny czerwony z połrocznym lpg jedyny minus to brak klimatyzacji auto niedo zajechania
Cudne są te 80 (A4 to już nie to samo niestety), dorwać taką która nie jest skrzywiona po dzwonie i ma klimę i można śmigać. Miałem B3 z nalotem licznikowym 460 tys km i gdyby nie problemy z silnikiem (AAD) i brak klimy to bym dalej trzymał.
Klasyka. Stare, dobre niezniszczalne Audi. Marzenie wielu, aczkolwiek sam nigdy nie przepadałem akurat za Audi, szanuje tą markę za dokonania z przeszłości.
Moje 80b3 ma 33 lata 300tys z hakiem do pracy dzień w dzień 40km . 1.8s 89r. Tani wóz w naprawach w moim przypadku np rozrząd INA 96zł kompletny. Osłona rozrządu 16zł . Klocki tarcze groszowe tematy.
Tylne zaciski w tej platformie golf/leon to porażka. Nawet jak są nowe to ręczny ledwo co działa. Jedynie w słabych octaviach były będny i tam jest 25 lat niezawodności. Pozdrawiam!
Piękne, po prostu piękne. Podwozie lepszy stan niż 2 letnia Mazda 😂 Miałem Avanta w tym kolorze, 1.9tdi. Auto którego nie sposób zapomnieć. Zawieszenie 1BE, full opcja, drzwi parapety… Człowiek był głupi że to sprzedał…
miałem kiedyś takie, tylko zielone też rudej nie było – jak by tak robili auta dalej to by zdechli z głodu t było auto jak walnołeś w słupek to słupek pogięty a teraz pół auta z planstliny niema
Mam 80 B4 ABT 8 lat, za rok będzie miała 30 lat, 122 tys km na liczniku (rzeczywisty), jeżdze nią jak jest sucho i tylko rekreacyjnie. Piękny, prosty w budowie samochód.
Stara dobra 80, mam, w zetorku, trochę ją już rdza łapie i kucy brak(prawdopodobnie sztanga w turbo stoi) ale wszystko jest do ogarnięcia jak na 25 lat
Lubie audi 80, auto z duszą ale niektore autorskie rozwiązania audi nooo to panie janku, pas wymienic przy fotelu, nieustannie wywalajace sie tuleje w sankach w 3 wielkościach, zatykajace sie nagrzewnice sypiace sie gabki klap w nagrzewnicy no i notorycznie rwące się linki otwierania drzwi… ale jak do tego auta wsadziles 2000 to jezdziles i jezdziles, a dzis do passata b6 lampa diodowa na tył ma żywotność 5 lat i kosztuje… za duzo.
Śmigam taką z 1z pod maską juz 8 rok i cięzko mi jest zmienić na coś innego chyba sentyment nigdy nie rozkraczyło się a natłukłem 180 tys km dodam,że o auto dbam nie jest to jakiś strucel 🙂
Mój tata ze 25 lata temu miał 80tkę B3, 1.6TD wtedy to był kawał auta. Na drogach królowały Polonezy caro, Vectry i Astry A, Escorty MK4, a to Audi biło tamte auta na głowę o dekady. Pozdrawiam, nagrywaj dalej, bardzo lubię Twoje filmy.
Paskudne te audi 80 b3 b4 nie mogę na to patrzeć. Miałem 1.8s i był to najgorszy samochód w moim życiu. Lada samara była lepsza
Sam mam takie cuudo i nie nazekam
Kiedyś marzyłem i kupiłem. Miło wspominam.
Taką coupe quattro 2.2 t benzynę dorwac to marzenie
Korozja się boi? Może to samochód Chucka Norrisa? W tym miejscu powinien być środkowa część wydechu wraz z katalizatorem. Zamiennik z tłumikiem zamiast kata kosztuje ok 100zł. Po co tak zaniedbywać pojazd? Każdy marzy o takim samochodzie, ale jednocześnie strach kupić z polskiego rynku, właśnie przez takie dziadowanie ich właścicieli.
Masz rację kiedyś takie audi 80 to było coś i obecnie dorwac takiego klasyczka w ładnym stanie to było by coś. Człowiek marzył by kiedyś aby z tandetnego Poloneza przesiąść się na takie audi. Później na szczęście to się spełniło. Pozdrawiam.
Małysza za to korozją się nie boi i chrupie aż miło
Miałem takie audi w 2003r 2.0B 90KM pierwsze auto dałem za nią 23koła stan był odealny czerwony z połrocznym lpg jedyny minus to brak klimatyzacji auto niedo zajechania
Cudne są te 80 (A4 to już nie to samo niestety), dorwać taką która nie jest skrzywiona po dzwonie i ma klimę i można śmigać. Miałem B3 z nalotem licznikowym 460 tys km i gdyby nie problemy z silnikiem (AAD) i brak klimy to bym dalej trzymał.
Klasyka. Stare, dobre niezniszczalne Audi. Marzenie wielu, aczkolwiek sam nigdy nie przepadałem akurat za Audi, szanuje tą markę za dokonania z przeszłości.
To stare, dobre auta z duszą😉Kocham takie klasyki👍 Później było już coraz gorzej…
I następny oslepiacz wyjechał na drogi!!!
Czyżby to auto było wcześniej u Profesora? Jakiegoś elementu wydechu tutaj brakuję.
W tym miejscu powinien być katalizator,widać że został wycięty i pospawane na odpierdol. W tych autach oryginalnie nie ma złącza elastycznego.
Moje 80b3 ma 33 lata 300tys z hakiem do pracy dzień w dzień 40km . 1.8s 89r. Tani wóz w naprawach w moim przypadku np rozrząd INA 96zł kompletny. Osłona rozrządu 16zł . Klocki tarcze groszowe tematy.
Tylne zaciski w tej platformie golf/leon to porażka. Nawet jak są nowe to ręczny ledwo co działa. Jedynie w słabych octaviach były będny i tam jest 25 lat niezawodności. Pozdrawiam!
Witaj. Jaką masz długość garażu w miejscu gdzie audi stało i jaką masz odległość od wjazdu do podnośnika? Pozdrawiam
Robię te "nowe" śmieci. Mam dość.
Kocham te stare Audice.
Piękne, po prostu piękne. Podwozie lepszy stan niż 2 letnia Mazda 😂 Miałem Avanta w tym kolorze, 1.9tdi. Auto którego nie sposób zapomnieć. Zawieszenie 1BE, full opcja, drzwi parapety… Człowiek był głupi że to sprzedał…
B4 2.0 115 km cabrio meczylem kupe lat i nic sie nie dzialo oprocz szmaty na dachu.
Podzielam twoje zdanie " w tym modelu te pierścienie coś jeszcze znaczą"👍
miałem kiedyś takie, tylko zielone też rudej nie było – jak by tak robili auta dalej to by zdechli z głodu t było auto jak walnołeś w słupek to słupek pogięty a teraz pół auta z planstliny niema
Taka 80 z AFN, to musiał być sztos.
Kiedyś auta robili dla ludzi
Oj marzyło sie o takich autach i do dziś sie marzy
Mam 80 B4 ABT 8 lat, za rok będzie miała 30 lat, 122 tys km na liczniku (rzeczywisty), jeżdze nią jak jest sucho i tylko rekreacyjnie. Piękny, prosty w budowie samochód.
Stara dobra 80, mam, w zetorku, trochę ją już rdza łapie i kucy brak(prawdopodobnie sztanga w turbo stoi) ale wszystko jest do ogarnięcia jak na 25 lat
Kierownik opowie, jak udało się ogarnąć te Audi z „lewymi” xenonami
Qrcze też marzyłem tylko żeby jeszcze Quatro było😉
Lubie audi 80, auto z duszą ale niektore autorskie rozwiązania audi nooo to panie janku, pas wymienic przy fotelu, nieustannie wywalajace sie tuleje w sankach w 3 wielkościach, zatykajace sie nagrzewnice sypiace sie gabki klap w nagrzewnicy no i notorycznie rwące się linki otwierania drzwi… ale jak do tego auta wsadziles 2000 to jezdziles i jezdziles, a dzis do passata b6 lampa diodowa na tył ma żywotność 5 lat i kosztuje… za duzo.
Udało się ogarnąć światła w ulepie
Ojciec miał 80 b3 z 2 litrowa benzyną 116 kucy. Ale to była maszyna.
Kurna nawet webasto ma
To nie są pierścienie, to są zera 😉.
Śmigam taką z 1z pod maską juz 8 rok i cięzko mi jest zmienić na coś innego chyba sentyment nigdy nie rozkraczyło się a natłukłem 180 tys km dodam,że o auto dbam nie jest to jakiś strucel 🙂
Tłumik za sztywny się okazał
Najmocniejszy 1.9 TDI to BUK z Ibizy Coupra trzeciej generacji. Miał 160 kucy. Był to najmocniejszy motor w tym aucie.
Mój tata ze 25 lata temu miał 80tkę B3, 1.6TD wtedy to był kawał auta. Na drogach królowały Polonezy caro, Vectry i Astry A, Escorty MK4, a to Audi biło tamte auta na głowę o dekady. Pozdrawiam, nagrywaj dalej, bardzo lubię Twoje filmy.
Łapka wjechała 👍👍 Pozdro 👊👊 może i do mnie ktoś wpadnie na kanał 😉
Witam i zapraszam też do mnie na kanał ja dopiero raczkuję w temacie pozdrawiam