Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

budżetowa naprawa Audi

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

40 thoughts on “budżetowa naprawa Audi

  1. Korozja się boi? Może to samochód Chucka Norrisa? W tym miejscu powinien być środkowa część wydechu wraz z katalizatorem. Zamiennik z tłumikiem zamiast kata kosztuje ok 100zł. Po co tak zaniedbywać pojazd? Każdy marzy o takim samochodzie, ale jednocześnie strach kupić z polskiego rynku, właśnie przez takie dziadowanie ich właścicieli.

  2. Masz rację kiedyś takie audi 80 to było coś i obecnie dorwac takiego klasyczka w ładnym stanie to było by coś. Człowiek marzył by kiedyś aby z tandetnego Poloneza przesiąść się na takie audi. Później na szczęście to się spełniło. Pozdrawiam.

  3. Cudne są te 80 (A4 to już nie to samo niestety), dorwać taką która nie jest skrzywiona po dzwonie i ma klimę i można śmigać. Miałem B3 z nalotem licznikowym 460 tys km i gdyby nie problemy z silnikiem (AAD) i brak klimy to bym dalej trzymał.

  4. Moje 80b3 ma 33 lata 300tys z hakiem do pracy dzień w dzień 40km . 1.8s 89r. Tani wóz w naprawach w moim przypadku np rozrząd INA 96zł kompletny. Osłona rozrządu 16zł . Klocki tarcze groszowe tematy.

  5. Piękne, po prostu piękne. Podwozie lepszy stan niż 2 letnia Mazda 😂 Miałem Avanta w tym kolorze, 1.9tdi. Auto którego nie sposób zapomnieć. Zawieszenie 1BE, full opcja, drzwi parapety… Człowiek był głupi że to sprzedał…

  6. miałem kiedyś takie, tylko zielone też rudej nie było – jak by tak robili auta dalej to by zdechli z głodu t było auto jak walnołeś w słupek to słupek pogięty a teraz pół auta z planstliny niema

  7. Mam 80 B4 ABT 8 lat, za rok będzie miała 30 lat, 122 tys km na liczniku (rzeczywisty), jeżdze nią jak jest sucho i tylko rekreacyjnie. Piękny, prosty w budowie samochód.

  8. Lubie audi 80, auto z duszą ale niektore autorskie rozwiązania audi nooo to panie janku, pas wymienic przy fotelu, nieustannie wywalajace sie tuleje w sankach w 3 wielkościach, zatykajace sie nagrzewnice sypiace sie gabki klap w nagrzewnicy no i notorycznie rwące się linki otwierania drzwi… ale jak do tego auta wsadziles 2000 to jezdziles i jezdziles, a dzis do passata b6 lampa diodowa na tył ma żywotność 5 lat i kosztuje… za duzo.

  9. Śmigam taką z 1z pod maską juz 8 rok i cięzko mi jest zmienić na coś innego chyba sentyment nigdy nie rozkraczyło się a natłukłem 180 tys km dodam,że o auto dbam nie jest to jakiś strucel 🙂

  10. Mój tata ze 25 lata temu miał 80tkę B3, 1.6TD wtedy to był kawał auta. Na drogach królowały Polonezy caro, Vectry i Astry A, Escorty MK4, a to Audi biło tamte auta na głowę o dekady. Pozdrawiam, nagrywaj dalej, bardzo lubię Twoje filmy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!