Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Jak zakonserwować podwozie w samochodzie skutecznie na lata? W tym odcinku pokażę wam kolejną metodę walki z rudą .
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
26 thoughts on “Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA”
Dobra konserwacja to epoksyd,zwykły podkład,konserwacja,żadne wynalazki typu brunox itp,narobicie się i na marne całą robota
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia . Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ? 10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Dobra konserwacja to epoksyd,zwykły podkład,konserwacja,żadne wynalazki typu brunox itp,narobicie się i na marne całą robota
Michu zaktualizuj, pistolet do piaskowania za 60zl, podkład epoksydowy dwuskładnikowy i to jest na lata 🙂
Pozdrawiam
Dziękuję za radę i jestem w trakcie walki z rudą pozdrawiam autora i nigdy nie za mało profesjonalnej wiedzy ,teraz oglądne o hamulcach
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
a jak by tak żywicom epoksydową pomalować ramę i podwozie
Na coriinę przydał by się jeszcze jakiś podkład ?
5 lat temu ale dalej aktualne:) dzięki za film i teraz szukam podnośnika by to wszystko zrobić :p
Mój znajomy mówił, że on konserwację podwozia robi poprzez posmarowanie olejem z silnika a następnie jedzie połapać kurzu na polną drogę xD
właśnie konserwuje swoją bmw ma trochę latek ale lubię nią jezdzic dużo mi podpowiedziałeś dzieki
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
Aby wnętrze progów wysuszyć można użyć opalarki… ostrośnie.
Inteligentny gosc warto uzupełniać wiedzę od kogoś kto wie o czym mówi
Czyściłem szlifierka różnymi szczotkami i odradzam każdemu. Lepiej na jakieś piaskowanie
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia .
Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Mnie irytuje prowadzący ,non stop w każdym filmie eeeeemmm ten przerywnik świadczy o wyższości czy jak w przekazywaniu wiedzy?
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Myślałem sobie dzisiaj o konserwacji podwozia a tu cyk 5lat temu film zrobiony o konserwacjach.
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Co sądzisz o konserwacji rast chek ,warto czy szmelc ?
Witam co to za środek na rdze że tak robi się na czarno jaka to nazwa ?
Niektórzy leją olej przepalony w profile
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ?
10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Czemu trzeba ściągać zbiornik paliwa