Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak zakonserwować podwozie w samochodzie skutecznie na lata? W tym odcinku pokażę wam kolejną metodę walki z rudą .

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

26 thoughts on “Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA

  1. Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .

  2. A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔

  3. Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?

  4. Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia .
    Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..

  5. Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.

  6. Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .

  7. Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?

  8. Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ?
    10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!