Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S09E08,154138
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda oklei zabezpieczającą bezbarwną folią ranty drzwi Toyoty C-HR, wytnie rajdowe chlapacze i zamontuje je do Subaru Imprezy, wymieni seryjne tuleje wahaczy Audi A3 na twardsze, pochodzące z wersji usportowionej i pokaże, jak dobrać opony na zimę na przykładzie Hondy Accord.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
41 thoughts on “Prosty sposób na wydłużenie życia twoich opon i felg! #101_Napraw”
Równie dobrze można mieć 2 komplety aluminiowych felg
Zabraklo istotnych informacji. 1. Stalowe rdzewieja. Przed zalozeniem letnich alu trzeba usunac rdze z tarcz hamulcowych. Inaczej alu beda sie odkrecac i zle przylegac, bic. Jak masz szpilki = milej zabawy. 2. Zakladasz kolpaki na stalowe? Blad. Kolpak magazynuje brud z sola = rdza. Poza tym kolo sie wywaza BEZ KOLPAKA. Wiec zakladajac go robisz kuku zawieszeniu.
Ja wole na zime drugi komplet alusow w mniejszym rozmiarze.
No i super opona ma żywotność 5 lat gdzie tu sens kupować dwa komplety…. Przy polskich zimach… Po 10 latach słuchania głupot jak na filmie kupiłem wielo sezon premium na 18" Krzyż na drogę.
Wszytko ładnie pięknie ale jednak u wulkanizatora przy każdej zmianie kół wulkanizator wyważa koła czego sami sobie nie zrobimy w garażu bez odpowiedniego sprzętu a ma to istotny wpływ na komfort bo opony nie biją oraz na żywotność zawieszenia łożysk itd
3:21 Na śnieg i piach najlepsze są szersze opony, bo jest mniejszy nacisk na powierzchnię, a więc jest mniejsze ryzyko zawiśnięcia podwozia. Na lód i wodę są lepsze węższe opony, bo wywierają większy nacisk na powierzchnię z którą się stykają (lepsza przyczepność) i lepiej odprowadzają wodę (mniejsze ryzyko aquaplaningu). Najlepiej jest stosować opony z szerokością zalecaną przez producenta i nie eksperymentować…
Z doświadczenia wiem, że koło pozostaje wyważone do przebiegu 30-45 tyś km. Wiadomo że tolerancja przy zdjęciu z wyważarki jest do 5g na stronę, czyli 10g na felgę.
ale po każdym sezonie mamy wywarzone i świeżo nabite opony sprawdzone ciśnieniowo nie po to mam ładną felgę w aucie żeby cieszyła mnie cały rok a nie leżała w garażu i bidne stalówki zakładać jak za szeroka letnia to przeliczyć i wziąć węszą a poza tym układ v zapewni nam ochronę felgi lubię Dudę i jego pomysły ale ten jest jak dla mnie słaby bida stalówka balon i już samochód pływa
Nie rozumiem tego. Zimy to jest może 2 tyg w roku (no chyba że ktoś mieszka w górach albo na jakimś zadupiu, gdzie o pługu mogą tylko pomarzyć), a "eksperci" mówią jakbyśmy musieli żyć na jakieś Antarktydzie. Tej i zeszłej zimy, opony mojego auta nie dotknęły śniegu czy oblodzonej nawierzchni. Czy z tego powodu, mam zakładać węższe opony (zwiększać drogę hamowania, tracić przyczepność podczas ruszania) i zakładać wyższy profil (narazić się na gorsze prowadzenie, przez większe wychyły). Stracić jakość prowadzenia przez 99,5%, żeby trochę zyskać przez te 0,5%?
Szkoda tylko, że pominięto fakt doważenia kół przed sezonem. Jednak odważniki z czasem ulegają degradacji, a przez to tracą też na swojej wadze (już nie wspominając, o normalnym zużyciu opony, która nie zużywa się perfekcyjnie równo)
A co z wyważaniem kół co 10-15tys. km? Te pozorne oszczędności w wysokości 500PLN/3lata mogą szybką zostać spożytkowane na np. wymianę piast/łożysk lub końcówek drążków kierowniczych etc. Grzesiu te nasze galicyjskie nawyki nie zawsze wychodzą na +
Przez 3 lata 500zł oszczędności? To jest Polska Panie, tu każdy jeździ 10 lat na tych samych oponach, albo zamiast wymienić opony, wymienia samochód. XD
Równie dobrze można mieć 2 komplety aluminiowych felg
Tylko całoroczne. Zim nie ma.
Nie kupujcie najtańszych nalewek bo i tak będą bić
To są stalusy
Mam passata b8 na 19..głośne zawieszenie wkurza mnie na maksa. Zastanawiam się czy po przesiadce na 17ki odczuje znaczną poprawę w komforcie jazdy.
Trochę za wąska ta opona 215 do tej felgi.
Zabraklo istotnych informacji.
1. Stalowe rdzewieja. Przed zalozeniem letnich alu trzeba usunac rdze z tarcz hamulcowych. Inaczej alu beda sie odkrecac i zle przylegac, bic. Jak masz szpilki = milej zabawy.
2. Zakladasz kolpaki na stalowe? Blad. Kolpak magazynuje brud z sola = rdza. Poza tym kolo sie wywaza BEZ KOLPAKA. Wiec zakladajac go robisz kuku zawieszeniu.
Ja wole na zime drugi komplet alusow w mniejszym rozmiarze.
No i super opona ma żywotność 5 lat gdzie tu sens kupować dwa komplety…. Przy polskich zimach… Po 10 latach słuchania głupot jak na filmie kupiłem wielo sezon premium na 18" Krzyż na drogę.
Ale ta różnica jest znikoma 205 zima a 215 lato, nie zawierzy się różnicy, musiałoby być to 230 lato i 215
Super materiał, pozdrawiam!
zajebiście to ogarniasz typie propsuje Cię
…przy takich zimach jakie mamy zmieniłem zimowe tak jak letnie ze 195 na 205 mm i tak glównie jazda po suchym i nie w śniegu…
No ale jak to wygląda? Stalówki są koszmarne
dzienki za rade! mama wymieni mi w moich hot łilsah ! czejsc!:)
A gdzie dystanse, chociażby plastikowe? 😀
A ja mam dwie pary alusów 😃😃😃
Zeby zaoszczedzic 2 stówy rocznie to trzeba oszpecić tak fure? Ale gniot UNSUB
Albo…. kupić całoroczne i mieć święty spokój i więcej niż 500zł rocznie w kieszeni.
Wszytko ładnie pięknie ale jednak u wulkanizatora przy każdej zmianie kół wulkanizator wyważa koła czego sami sobie nie zrobimy w garażu bez odpowiedniego sprzętu a ma to istotny wpływ na komfort bo opony nie biją oraz na żywotność zawieszenia łożysk itd
Dobrze mówi
No a ja znam jeszcze tańszy sposób – wielosezonówki! Oszczędzam na wymianie i kase i w ogóle czas
Czyli nie wyważamy już kół przez kilka lat ?
3:21 Na śnieg i piach najlepsze są szersze opony, bo jest mniejszy nacisk na powierzchnię, a więc jest mniejsze ryzyko zawiśnięcia podwozia.
Na lód i wodę są lepsze węższe opony, bo wywierają większy nacisk na powierzchnię z którą się stykają (lepsza przyczepność) i lepiej odprowadzają wodę (mniejsze ryzyko aquaplaningu).
Najlepiej jest stosować opony z szerokością zalecaną przez producenta i nie eksperymentować…
Bzdury w rodzaju opona wąska wgryza się w śnieg) to mit ale dużo osób w to wierzy)
Bez homologowanych rozmiarów, możemy sobie gdybać jakie opony założymy.
A potem i tak jedziesz na wywazanie opon bo po wymianie trzepie kierownicą 🤣
Z doświadczenia wiem, że koło pozostaje wyważone do przebiegu 30-45 tyś km. Wiadomo że tolerancja przy zdjęciu z wyważarki jest do 5g na stronę, czyli 10g na felgę.
I tu sie nasuwa sugestia…101 napraw wróć.
Śnieg? gdzieś już to słyszałem ale dalej nie wiem co to jest?
ale po każdym sezonie mamy wywarzone i świeżo nabite opony sprawdzone ciśnieniowo nie po to mam ładną felgę w aucie żeby cieszyła mnie cały rok a nie leżała w garażu i bidne stalówki zakładać jak za szeroka letnia to przeliczyć i wziąć węszą a poza tym układ v zapewni nam ochronę felgi lubię Dudę i jego pomysły ale ten jest jak dla mnie słaby bida stalówka balon i już samochód pływa
Nie rozumiem tego. Zimy to jest może 2 tyg w roku (no chyba że ktoś mieszka w górach albo na jakimś zadupiu, gdzie o pługu mogą tylko pomarzyć), a "eksperci" mówią jakbyśmy musieli żyć na jakieś Antarktydzie. Tej i zeszłej zimy, opony mojego auta nie dotknęły śniegu czy oblodzonej nawierzchni. Czy z tego powodu, mam zakładać węższe opony (zwiększać drogę hamowania, tracić przyczepność podczas ruszania) i zakładać wyższy profil (narazić się na gorsze prowadzenie, przez większe wychyły). Stracić jakość prowadzenia przez 99,5%, żeby trochę zyskać przez te 0,5%?
Jaki klucz udarowy
No to doradził chłopu 16” do Accorda xD najlepszym wyborem jest 17” 225/50. Honda Accord to autobus to gdzie taki profil …
Szkoda tylko, że pominięto fakt doważenia kół przed sezonem. Jednak odważniki z czasem ulegają degradacji, a przez to tracą też na swojej wadze (już nie wspominając, o normalnym zużyciu opony, która nie zużywa się perfekcyjnie równo)
A co z wyważaniem kół co 10-15tys. km? Te pozorne oszczędności w wysokości 500PLN/3lata mogą szybką zostać spożytkowane na np. wymianę piast/łożysk lub końcówek drążków kierowniczych etc. Grzesiu te nasze galicyjskie nawyki nie zawsze wychodzą na +
100zl ? Chyba 50
jak nazywa sie ten kalkulator
A propo szerokości opony jak mam Powiedzny 500hp pod maską to mam se założyć mniejsze opony, głupota
Można jeszcze taniej ..wystarczy kupić używane stalowe felgi
Teraz to wielosezon wystarczy.
Przez 3 lata 500zł oszczędności? To jest Polska Panie, tu każdy jeździ 10 lat na tych samych oponach, albo zamiast wymienić opony, wymienia samochód. XD