Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Prosty sposób na wydłużenie życia twoich opon i felg! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S09E08,154138
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda oklei zabezpieczającą bezbarwną folią ranty drzwi Toyoty C-HR, wytnie rajdowe chlapacze i zamontuje je do Subaru Imprezy, wymieni seryjne tuleje wahaczy Audi A3 na twardsze, pochodzące z wersji usportowionej i pokaże, jak dobrać opony na zimę na przykładzie Hondy Accord.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

41 thoughts on “Prosty sposób na wydłużenie życia twoich opon i felg! #101_Napraw

  1. Zabraklo istotnych informacji.
    1. Stalowe rdzewieja. Przed zalozeniem letnich alu trzeba usunac rdze z tarcz hamulcowych. Inaczej alu beda sie odkrecac i zle przylegac, bic. Jak masz szpilki = milej zabawy.
    2. Zakladasz kolpaki na stalowe? Blad. Kolpak magazynuje brud z sola = rdza. Poza tym kolo sie wywaza BEZ KOLPAKA. Wiec zakladajac go robisz kuku zawieszeniu.

    Ja wole na zime drugi komplet alusow w mniejszym rozmiarze.

  2. No i super opona ma żywotność 5 lat gdzie tu sens kupować dwa komplety…. Przy polskich zimach… Po 10 latach słuchania głupot jak na filmie kupiłem wielo sezon premium na 18" Krzyż na drogę.

  3. Wszytko ładnie pięknie ale jednak u wulkanizatora przy każdej zmianie kół wulkanizator wyważa koła czego sami sobie nie zrobimy w garażu bez odpowiedniego sprzętu a ma to istotny wpływ na komfort bo opony nie biją oraz na żywotność zawieszenia łożysk itd

  4. 3:21 Na śnieg i piach najlepsze są szersze opony, bo jest mniejszy nacisk na powierzchnię, a więc jest mniejsze ryzyko zawiśnięcia podwozia.
    Na lód i wodę są lepsze węższe opony, bo wywierają większy nacisk na powierzchnię z którą się stykają (lepsza przyczepność) i lepiej odprowadzają wodę (mniejsze ryzyko aquaplaningu).
    Najlepiej jest stosować opony z szerokością zalecaną przez producenta i nie eksperymentować…

  5. ale po każdym sezonie mamy wywarzone i świeżo nabite opony sprawdzone ciśnieniowo nie po to mam ładną felgę w aucie żeby cieszyła mnie cały rok a nie leżała w garażu i bidne stalówki zakładać jak za szeroka letnia to przeliczyć i wziąć węszą a poza tym układ v zapewni nam ochronę felgi lubię Dudę i jego pomysły ale ten jest jak dla mnie słaby bida stalówka balon i już samochód pływa

  6. Nie rozumiem tego. Zimy to jest może 2 tyg w roku (no chyba że ktoś mieszka w górach albo na jakimś zadupiu, gdzie o pługu mogą tylko pomarzyć), a "eksperci" mówią jakbyśmy musieli żyć na jakieś Antarktydzie. Tej i zeszłej zimy, opony mojego auta nie dotknęły śniegu czy oblodzonej nawierzchni. Czy z tego powodu, mam zakładać węższe opony (zwiększać drogę hamowania, tracić przyczepność podczas ruszania) i zakładać wyższy profil (narazić się na gorsze prowadzenie, przez większe wychyły). Stracić jakość prowadzenia przez 99,5%, żeby trochę zyskać przez te 0,5%?

  7. Szkoda tylko, że pominięto fakt doważenia kół przed sezonem. Jednak odważniki z czasem ulegają degradacji, a przez to tracą też na swojej wadze (już nie wspominając, o normalnym zużyciu opony, która nie zużywa się perfekcyjnie równo)

  8. A co z wyważaniem kół co 10-15tys. km? Te pozorne oszczędności w wysokości 500PLN/3lata mogą szybką zostać spożytkowane na np. wymianę piast/łożysk lub końcówek drążków kierowniczych etc. Grzesiu te nasze galicyjskie nawyki nie zawsze wychodzą na +

Dodaj komentarz

Zadzwoń!