
Regeneracja naprawa zacisku hamulcowego i tłoczka
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Regeneracja zacisku hamulcowego i tłoczka krok po kroku.
REGENERATION OF BRAKE PISTON DIY
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
——————————————————————————-
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Dobrze przygotowany materiał. Pomijając brak smarowania tłoczka i uszczelek to sama czynność umieszczenia obu uszczelek, szczególnie tej zewnętrznej wyjaśniona perfekcyjnie. U mnie w montażu zewnętrznej uszczelki najlepiej sprawdziło się drewniane mieszadełko do kawy z mc donalds🙂
Smarować prowadnice (prowadniki) czy nie. Inżynierowie z ATE twierdzą że nie.
Dziękuję za ten materiał. Dzięki Tobie po raz pierwszy w życiu zregenerowałem hamulce w swoim aucie. Poszło całkiem gładko dzięki dobremu instruktażowy. Pozdrawiam.
Ludzie!!!! Super instrukcja ale co Wy macie z tym „syfem”????!!!!! K….a!!!! BRUD!!!!! Zanieczyszczenie !!!! Nalot, nagar!sadza! Rdza! Ale Syf to choroba!!!! Bardzo zle to brzmi!!!!
Dzięki temu filmikowi uzyskałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Dzięki za świetny materiał, fajnie i jasno przedstawiony bez zbytniej pompy, tak dla ludzi żeby pomóc. Extra.
Dzięki za film. Czy tłoczków nie skalda się „na” płynie hamulcowym i czy pod gumką nie daj się smaru do hamulców ?
3:55 dobra rada 🙂 ale w 4:24 płyn dalej kapie. By temu zapobiec to zastosujcie dwie podkładki – jedna pod główkę śruby, druga pod nakrętkę oraz uszczelki (np. oring lub podobne) W tedy podłoga zostanie sucha 🙂
Pytanie jak odrdzewic ten układ hamulcowy poza szczotka… WD? Benzyna ekstrakcyjną? Coca-Cola?
Witam a jest odcinek z regeneracją tylnego zacisku?
Gratulacje na zatarte prowadnice. Tych prowadnic się nie smaruje pracują na sucho. Są one odsłonięte i smar plus kurz daje ciekawe masę ścierna i zatarcie
MISTRZOSTWO 👍 🎸 DOKŁADNOŚĆ DZIĘKI!!!!!!!
michu tak na sucho to wszystko składasz, że aż boli 😡
Michu co sądzisz o firmie autofren? Mam piękne duże zaciski z dużym tłokiem i chcialbym je zregenerować. Zacisk będą jeździć w aucie z tarczami 350mm moc ok. 300 koni. Nadaje się to wgl? Pozdrawiam
Mnichu niestety mały błąd. Prowadnic z ATE niewolno smarować. Mają wejść na sucho.
Szkolenie z ATE prowadzone przez Marka Warmusa tak mówi.
Szanuje i pozdrawiam.
Omg smarowanie tego typu prowadnic wiąże się conajmniej z zapieczeniem się ich i kolejna niepotrzebna rozbiórka wszystkiego
Morsami, imadłem ?????? NAPRAWDĘ?
Żeby płyn nie leciał wystarczy wcisnąć hamulec
Na śruby od jarzma i śrub prowadnic stosuje się klej do gwintów który zapobiega odkręcaniu nawet na nowych śrubach jest klej już fabrycznie nałożony
Witam, nie mogę znaleźć linków o których mówisz w odcinku
5:15 płyń wciąż kapie ..
Bardzo fajny film z praktycznymi poradami. Dziękuję!
Fajny filmik wszystko tłumaczone . Może się nauczę , bo kto mi to będzie robił 😁🥴
A jaką zaciski pełnią rolę ?
I czy po zimie dobrze jest oczyszczać zaciski ?
I ile wytrzymują takie zaciski lat ?
A co jak tloczek wysuwa sie i blokuje klocki?
To w którym momencie mogę oddać zacisk do piaskowania?
Tych prowadnic w systemie ATE nie powinno się smarować, natomiast powinno się użyć specjalnego smaru podczas montażu nowego tłoczka. Jak ktoś potrzebowałby więcej informacji, to zajrzyjcie sobie na kanał "ATE Hamulce Polska". Filmik Micha przydatny dla takich amatrów jak ja 🙂 Dodatkowo szukam informacji w innych źródłach.
Czy smar ceramiczny textara może być do smarowania tłoczkòw?
Jo, a propos fragmentu "kto nie smaruje ten jedzie", to nie jest tak że jak damy tłusty smar (a nie syntetyczny) to się pożegnamy z gumami?
unlike za dużo reklam stary
Mam coś takiego że jade normalnie. 20 km 10 na godzine i wciskam szybko 2 3 razy hamulec i ściąga mnie na lewo myślicie że to jest tloczek i jak jade szybko też tak robi pomóżcie mam tak już 2 tyg
Oczywiście pomógł ten odcinek za co dziękuję ale zapomniał pan założyć i przykręcić przewód hamulcowy. hihi. Pozdrawiam.
Z tego co oglądałem na kanale ATE tych prowadnic się nie smaruje, ten system ma chodzić na sucho, więc kto ma rację? Bo już zgłupiałem😁