Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w niedziele o 10:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-2,S02E02,244436
Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
#tvnturbo #adamklimek #naprawy
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Sami znawcy w komentarzach. Ta Honda była droga w tym wydaniu tak jak stoi. Biorąc pod uwagę wasze sugestie to by tego nikt nie kupił bo kosztowałaby dwa razy tyle z tymi wszystkimi poprawkami. Lepsze materiały, bardziej skomplikowane kształty to przecież wszystko kosztuje i przekłada się na cenę produktu. Tej waszej "lepszej" to by nikt nie kupił
No właśnie ten łącznik wymyślił inżynier. Celowo. Wymiennik ciepła ma standardową podstawę z mocowaniami i trzeba było go dostosować do bloku w sposób, który będzie można zautomatyzować na linii montażowej. Gdyby wymiennik był na króćcach to musiałby mieć sam konstrukcję pasującą montażowo do silnika – co mogło być zdecydowanie większym kosztem finansowym oraz bardziej skomplikowane w zakresie montażu. Już nie wspominając o dystrybucji ciepła w tym układzie…
Jeżdżę już parę dobrych lat z podobnym wyciekiem chyba z okolic rozrządu i kompletnie się nic nie dzieje.autko normalnie jeździ, oleju nie pobiera ani grama od wymiany do wymiany. 😀👍
Miałem jakiś czas temu podobny problem w takiej samej CRV z silnikiem 2.0 benz. (R20A9). Nierówna była podstawa do mocowania zaworu EGR. Ciągneło przez nią fałszywe powietrze. Mocno nie dopracowany jest ten model Hondy.
2:52 kiedyś by tak zrobi – a teraz to cuda na kiju, bo technologia poszła do przodu tak, że za zdrowym rozsądkiem nie nadąża 😁. Mnie cały czas zastanawia, jakby wyglądała żywotność jednostki z lat 90 obrobiona wg obecnej technologi i wiedzy na temat materiałoznawstwa i jakości olejów. Ile by to wytrzymało?
Cześć, witam. Dziękuję za materiał. Wg mnie to fuszerka ze strony marki, którą uważałem za solidną(nie ja jeden). Brak 1 śruby tam, gdzie aż się o to prosi. Pomijam kwestię króćców lub tulejek z uszczelkami…
Podobny problem był w mercedesach W 211 3,0 diesiel tam też olej ucieka przez chłodnicę. Usterka banalna a koszt naprawy wysoki bo w ciul roboty. Dziwne że Honda taki patent dopuściła bo raczej bubli nie wypuszczają.
Zgadza się
Ja bym to młotkiem wyklepal paklow napchal i by oblecialo
Czyli rozwiązaniem było splanowanie powierzchni tej chłodniczki?
A kto cierpi i płaci? Taka technologia kasy przed nami. Szanujmy auta z lat 90
A mówią że włoskie to szajs 😉
Jak widać Honda to już nie to samo co kiedyś, badziew.
w sm42 podobnie jest
Jeździć, obserwować
Kolejny ciekawy i interesujący odcinek👍🙂
Oglądałem to miesiac temu 😜
"Chłodnica spalin" … no nie źle.
1.5dci od renaulta też maproblem z CHODNICĄ OLEJU, a mianowicie masełko w zbiorniczku wyrównawczym
Znowu japońscy inżynierowie się popisali
Sami znawcy w komentarzach. Ta Honda była droga w tym wydaniu tak jak stoi. Biorąc pod uwagę wasze sugestie to by tego nikt nie kupił bo kosztowałaby dwa razy tyle z tymi wszystkimi poprawkami. Lepsze materiały, bardziej skomplikowane kształty to przecież wszystko kosztuje i przekłada się na cenę produktu. Tej waszej "lepszej" to by nikt nie kupił
Na grubo silikonu i heja 🙂
No właśnie ten łącznik wymyślił inżynier. Celowo.
Wymiennik ciepła ma standardową podstawę z mocowaniami i trzeba było go dostosować do bloku w sposób, który będzie można zautomatyzować na linii montażowej.
Gdyby wymiennik był na króćcach to musiałby mieć sam konstrukcję pasującą montażowo do silnika – co mogło być zdecydowanie większym kosztem finansowym oraz bardziej skomplikowane w zakresie montażu. Już nie wspominając o dystrybucji ciepła w tym układzie…
Jeżdżę już parę dobrych lat z podobnym wyciekiem chyba z okolic rozrządu i kompletnie się nic nie dzieje.autko normalnie jeździ, oleju nie pobiera ani grama od wymiany do wymiany. 😀👍
Ktoś za mocno dokręcił i się wygieło
Rozebrali 5% auta jak już, rozumiem ze masz długiego na 35 centymetrów ? 😂
Niestety ,ale dość często się zdarza że w samochodach są jakieś błędy konstrukcyjne
Miałem jakiś czas temu podobny problem w takiej samej CRV z silnikiem 2.0 benz. (R20A9).
Nierówna była podstawa do mocowania zaworu EGR. Ciągneło przez nią fałszywe powietrze. Mocno nie dopracowany jest ten model Hondy.
2:52 kiedyś by tak zrobi – a teraz to cuda na kiju, bo technologia poszła do przodu tak, że za zdrowym rozsądkiem nie nadąża 😁. Mnie cały czas zastanawia, jakby wyglądała żywotność jednostki z lat 90 obrobiona wg obecnej technologi i wiedzy na temat materiałoznawstwa i jakości olejów. Ile by to wytrzymało?
Cześć, witam.
Dziękuję za materiał.
Wg mnie to fuszerka ze strony marki, którą uważałem za solidną(nie ja jeden). Brak 1 śruby tam, gdzie aż się o to prosi. Pomijam kwestię króćców lub tulejek z uszczelkami…
Pozdrawiam.
Podobny problem był w mercedesach W 211 3,0 diesiel tam też olej ucieka przez chłodnicę. Usterka banalna a koszt naprawy wysoki bo w ciul roboty. Dziwne że Honda taki patent dopuściła bo raczej bubli nie wypuszczają.
jestem ciekaw czy prowadzacy poprawi fabryke 😉
A co Honda ma dawać olej?
🥰
Powinni użyć lepszego materiału do budowy chłodniczki .
Za tak beznadziejne rozwiązania konstrukcyjne powinni zsyłać do kamieniołomu :p
2:33 woźną zawołali, bo to i taniej i szybciej 😅
jak myślicie – zawiezie to na frezarkę, gdzie zapłaci 200zł z godziny + koszta dostarczenia – czy kupi nową chłodniczkę oleju za 252PLN???
Pozdrawiam
Założyć grubszy oring
Dobra seria 💪