Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Rozebrali pół auta, żeby namierzyć wyciek! #Naprawy_nie_do_Naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w niedziele o 10:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-2,S02E02,244436
Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
#tvnturbo #adamklimek #naprawy

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

33 thoughts on “Rozebrali pół auta, żeby namierzyć wyciek! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Sami znawcy w komentarzach. Ta Honda była droga w tym wydaniu tak jak stoi. Biorąc pod uwagę wasze sugestie to by tego nikt nie kupił bo kosztowałaby dwa razy tyle z tymi wszystkimi poprawkami. Lepsze materiały, bardziej skomplikowane kształty to przecież wszystko kosztuje i przekłada się na cenę produktu. Tej waszej "lepszej" to by nikt nie kupił

  2. No właśnie ten łącznik wymyślił inżynier. Celowo.
    Wymiennik ciepła ma standardową podstawę z mocowaniami i trzeba było go dostosować do bloku w sposób, który będzie można zautomatyzować na linii montażowej.
    Gdyby wymiennik był na króćcach to musiałby mieć sam konstrukcję pasującą montażowo do silnika – co mogło być zdecydowanie większym kosztem finansowym oraz bardziej skomplikowane w zakresie montażu. Już nie wspominając o dystrybucji ciepła w tym układzie…

  3. Jeżdżę już parę dobrych lat z podobnym wyciekiem chyba z okolic rozrządu i kompletnie się nic nie dzieje.autko normalnie jeździ, oleju nie pobiera ani grama od wymiany do wymiany. 😀👍

  4. Miałem jakiś czas temu podobny problem w takiej samej CRV z silnikiem 2.0 benz. (R20A9).
    Nierówna była podstawa do mocowania zaworu EGR. Ciągneło przez nią fałszywe powietrze. Mocno nie dopracowany jest ten model Hondy.

  5. 2:52 kiedyś by tak zrobi – a teraz to cuda na kiju, bo technologia poszła do przodu tak, że za zdrowym rozsądkiem nie nadąża 😁. Mnie cały czas zastanawia, jakby wyglądała żywotność jednostki z lat 90 obrobiona wg obecnej technologi i wiedzy na temat materiałoznawstwa i jakości olejów. Ile by to wytrzymało?

  6. Cześć, witam.
    Dziękuję za materiał.
    Wg mnie to fuszerka ze strony marki, którą uważałem za solidną(nie ja jeden). Brak 1 śruby tam, gdzie aż się o to prosi. Pomijam kwestię króćców lub tulejek z uszczelkami…

    Pozdrawiam.

  7. Podobny problem był w mercedesach W 211 3,0 diesiel tam też olej ucieka przez chłodnicę. Usterka banalna a koszt naprawy wysoki bo w ciul roboty. Dziwne że Honda taki patent dopuściła bo raczej bubli nie wypuszczają.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!