Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Samochód elektryczny – jak ładować, żeby nie zwariować?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Ładowanie samochodu w domu trwa długo, przy autostradzie jest drogie, a w bloku trzeba opuszczać przedłużacz przez okno na 3 piętrze. Czy tak wygląda codzienność właścicieli samochodów elektrycznych? Oczywiście, że nie! Udowadnia to Paweł, właściciel firmy Green Cell, którego znacie na tym kanale z testów Tesli Model S oraz 3. Dowiedz się, jakie są najlepsze sposoby ładowania „elektryków”.

Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem „GCEVOFF” otrzymasz 10% rabatu.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

38 thoughts on “Samochód elektryczny – jak ładować, żeby nie zwariować?

  1. Ładowanie samochodu w domu trwa długo, przy autostradzie jest drogie, a w bloku trzeba opuszczać przedłużacz przez okno na 3 piętrze. Czy tak wygląda codzienność właścicieli samochodów elektrycznych? Oczywiście, że nie! Udowadnia to Paweł, właściciel firmy Green Cell, którego znacie na tym kanale z testów Tesli Model S oraz 3. Dowiedz się, jakie są najlepsze sposoby ładowania "elektryków".

    Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
    Z kodem "GCEVOFF" otrzymasz 10% rabatu.

  2. Ej, wy tam. Polowa ludzi w kraju mieszka w blokach . Jak mam pod swoim 60 letnim blokiem mieszkajac na 4 pietrze ładowac to elektryczne cudo. Obejrzalem do konca i nic o ladowaniu pod blokiem z wielkiej plyty. Szkoda czasu , film gówniany o niczym. Szkoda łapy w dół na was

  3. Kurde taka Tesla to jest 300-400 km zasięgu to jak ja robię zwykle max 200 co kilka dni to mógłby nawet na zwykłym gniazdku ładować i to by nie robiło problemu. Kusi

  4. A ja chce sie zalytac dlaczego ladowarka sama w somie nazywana jest wallbox????? Dlaczego wszyscy chca czy musza reklamowac firme wallbox??????? O co chodzi??? Niech ktos mi ten fenomen wytlumaczy prosze

  5. Świetny materiał. Ja już jeżdżę na prądzie od roku i ani myślę wracać do spalinowego. Po zakupie elektryka spalinówka służyła tylko jako ozdoba i w końcu zmieniła właściciela 🙂
    Teraz drugi elektryk w rodzinie oczekiwany ;D

    A co do tematu ładowania, to póki co jeszcze mieszkamy w bloku i pod samym blokiem mamy darmową ładowarkę. Mamy też możliwość ładować na miejscu postojowym w garażu ze zwykłego gniazdka, ale póki coś jest za darmo, to trzeba korzystać. Tym sposobem 17000km w rok zrobione za 400zł. Te 400zl to sporadyczne "tankowanie" na płatnych ładowarkach w trasie, kiedy już żywcem nie udawało się znaleźć nic za darmo lub kiedy spieszyło mi się bardziej niż zwykle i chciałem szybko podładować. Natomiast wciąż darmowych ładowarek jest dużo, można sprawdzić na PlugShare. Jasne, że tak nie będzie w nieskończoność, ale od 3 lat słyszę, że już za chwilę to nie będzie darmowych. W oczekiwaniu na tą chwilę, korzystam ile się da 😀

  6. w danii niedawno skonczyli z doplatami: SPRZEDAŻ ELEKTRYCZNYCH BADZIEWII SPADŁA PRAWIE DO ZERA!
    3-4 lata po szybkich ladowarkach i masz 70% pierwotnej bakterii i 100km zasiegu. bedziesz jeździł takim goownem??!
    kolejny, brzydki jak noc listopadowa MELEX… i tablet na kólkach!
    przestancie reklamowac te OKROPNE KLOCOWATE NIEEKOLOGICZNE MELEXY!!
    jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to "EKOPSEUDOLOGICZNY" lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
    od dawna wiadomo ze posiadacze elektroszajsów [nazywam rzecz po imieniu] to UKRYCI MASOCHISCI!
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

    UDZIAL CO2 SPALINOWEK W SMOGU TO 0,5%, POWTARZAM: PÓŁ PROCENTA!
    90% to palenie w piecach czymkolwiek [w miescie i okolicznych wioskach],
    5% to przemyslowe dymy i ok. 4% kurz wzbijany z ulic przez auta i scierajace sie klocki hamulcowe.
    WYMIANA NAWET 100% aut na elektryki PRAKTYCZNIE NIC NIE ZMIENI !!
    elektryki nadal beda wytwarzac TE 4% KURZU.
    ZAMIAST WYWALAC BAJOŃSKI SZMAL na elektryki WYSTARCZY CZĘSCIEJ MYĆ ULICE!!!

    możecie to paskudne elektryczne BADZIEWIE reklamować ile chcecie. jeździjcie sobie tym do końca życia.
    PO TO BYŚCIE SIE PRZEKONALI W CO WDEPNĘLISCIE! Samochód w którym czym wolniej tym lepiej, w którym zanim się wyjedzie to już trzeba mieć umowę z elektrownią na tanią energię, wysylac smsy zeby rezerwowac ładowarki [PARANOJA!!!], samochód którym trzeba stawać wtedy kiedy on chce a nie kiedy JA chcę, którym trzeba jechać tam gdzie on ma zasilanie a nie tam gdzie jest droga do celu, samochód w którym trzeba zwijać i wozić BRUDNE i psujące sie kable, samochód który kosztuje krocie i waży tyle co ciężarówka, który jedzie do celu 2 dni zamiast jednego i który jeździ beznamiętnie jak tramwaj. Spalinówka przy nim to tani RARYTAS który jest przy ty BADZIEWIU niewiarygodnym luksusem, ktorego koszt przejechania 100 km jest juz taki sam a w przyszlosci bedzie MNIEJSZY od jazdy BADZIEWIEM [TAK TAK, EKOBOYE: MNIEJSZY, bo skonczą sie wam dopłaty z NASZYCH KIESZENI do waszych BADZIEWII i do darmowych ładowarek, a cena pradu tez nie bedzie stac w miejscu]. TO SPALINÓWKA zapewnia komfort i luksus bezstresowej jazdy. Wolę zapłacić za paliwo niż za horendalnie drogi elektryczny BADZIEW! No i jeszcze to wszystko pięknie, jak jest nowy, a co jak będzie już miał kilka lat – ile zrobi km na jednym ładowaniu? A co jak przydarzy mu się stłuczka i ubezpieczyciel powie, że akumulator doznał wstrząsu i jest szkoda całkowita a jak to wygląda z odszkodowaniem to wiele osób się już przekonało. A ile bedzie wart jak się nam znudzi po 8 -10 latach? Czy ktoś to w ogóle kupi [CHYBA TYLKO FRAJER]? Nie nie nie i jeszcze długo nie. Nawet sami styliści tych aut robią wszystko aby ich nie kupować.

  7. Hey fainie jam byscie razem nagrali hak uzyskac zgode an zamontowanie wall boxa wlasnie w garazu podziemnym. Z linkami do formulary, opisow jak I co zlozyc do developers czy elektrowni. Nigdzie tego nie ma a wiele osób teraz ma problem jak to zrobić. Bardzo bym był wdzięczny o taki materiał albo jakis przewodnik. Dzięki wielkie obom. Piona

  8. szkoda że nie wyjaśnił po co ten box na ścianie skoro ładuje auto prądem np z garażu taki wyświetlacz chyba nie jest konieczny wszystkie parametry ładowania mamy w aucie

  9. A może tak dla odmiany pokażesz coś o tym jak bardzo ekologiczna jest produkcja baterii do aut i jak jeszcze bardziej ekologiczne jest utylizowanie owych baterii…

  10. Ciekawe czy coś się stanie z autem jak będzie powódź lub wjedzie do głębokiej wody? Druga sprawa maszyny ,sprzęt ciężki i tiry jakoś tego nie widzę. Koszt ładowarki zewnętrznej 12k netto bez robocizny i przyłącza , robót ziemnych, wykup miejsca parkingowego od miasta bo przecież nikt nie będzie ładował na mojej ładowarce. Kable , zima i reszta nie korzystnych spraw. Samoloty elektryczne pasażerskie to też szeroki temat.

  11. Mam leafa. Ładowarka 3,6 kW. Czy Green Cell wie co mówi? Przydział mocy. Jest moc umowna i moc przyłączeniowa. Jeżeli infrastruktura na to pozwala to w zakresie mocy przyłączeniowej można zmienić moc umowną. Każde zwiększenie mocy umownej kosztuje. Około 80 pln za kWh. Zakład energetyczny może przyłączyć te 22 Kw i co dalej? Jak samochód się ładuje to wszystko w domu wyłączamy? Ja mogę obciążyć swoją instalację około 15 kW. 3 fazy. A to oznacza, że mam zabezpieczenie 25A. Czyli na fazę wychodzi około 5,7 Kw. Jak na tej samej fazie ładował się leaf, włączona zmywarka i akurat ktoś włączył czajnik to niestety bezpieczniki nie wytrzymywały. Polska nie jest gotowa na elektryki. Ja opisałem sytuację dla domku. W blokach przydział jest około 5 kw 1f. Nawet jak ktoś mieszka na parterze to nie poszaleje z przedłużaczem. Ładowanie samochodu z baterią 30 Kw to jest czas około 8h z ładowarką 16A. Poza tym zmywareczka i pralka nie pójdą już w tym momencie. Wszyscy ładnie mówią o pozytywach. Nikt nie mówi jak jest naprawdę.

  12. Płace 100 zł za ładowanie elektryka na ładowarce publicznej po czym tracę energię w kwocie 30 zł po chwili bo jest zima xD. Dobry deal. Aha i jeszcze muszę za elektryka zapłacić więcej niż za podobny samochód spalinowy.

  13. Nie wiem gdzie mieszka Pan Paweł ale w Tauronie stawka za kwh to 62 grosze. Tesla SuC 1,40 zł. Albo pan Paweł nie jeździ elektrykami albo robił to parę lat temu jak było taniej. Film to nie kompendium wiedzy, a pobieżne liźnięcie tematu. Zachar przyłóż się do tematu lepiej, bo kanał coraz mniej warty uwagi…

  14. Czy ktokolwiek zna kogokolwiek kto uzywa auta elektrycznego (zakladajac ze ta osoba naprawde potrzebuje auta, a nie zabawki; tudziez roweru, elektrycznego monocykla czy hulajnogi? Bo naprawde patrzac na ludzi prezentujacych zalety elektro-samochodu cisnie sie na usta – "kup se rower elektryczny") i jest z tego zadowolony? Te srednie, wspomniane, 50km dziennie pasuje tutaj jak swini siodlo. Kto jezdzi srednio 50km dziennie? Ludzie ktorzy dojezdzaja autem do pracy – im jest potrzebny wol roboczy – nie kupia elektryka bo jest meczacy w ladowaniu i drogi. Ludzie ktorzy moga sobie pozwolic na tesle finansowo? Oni pracuja w taki sposob ze jezdza albo mniej albo duzo wiecej, wiec to tez nie bedzie ich wybor. (chyba ze jako dodatkowa zabawke, ale biorac pod uwage koszt srodowiskowy produkcji elektryka z duza bateria to jest strasznie nieetyczne). Inne, tansze elektryki, jesli ktos ma miejsce w garazu na drugie/trzecie auto to moze, ale po co. Mity o byciu eko z elektrykami mozna sobie miedzy bajki wlozyc. Mam szczescie zyc w kraju gdzie predkosc autostradowa jest nielimitowana, i widok mijanej tesli ktora jedzie od ladowarki do ladowarki z rozancem na lusterku jest smutny. ("jedzie" to moze byc zbyt dynamiczne slowo tutaj). Moze lepiej zaczekac na auta z mini-elektrownia na pokladzie ktore pojawia sie w ciagu 5-7 lat, i nie osmieszac sie tlumaczeniem ludziom ze wozenie 1000kg baterii ze soba jest ok?

  15. Obiektywnie to nadal c*ujnia i to taka dla ekscentruków.
    Oby kiedyś to faktycznie dogoniło wygodę spalinowozów, bo cisza pomoże nam wszystkim. Chwilowo to fanaberia bananowych nowobogackich z kilku miast.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!