Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

WIBRACJE PRZY 120KM/H PROSTA, SZYBKA I TANIA NAPRAWA AUDI A8 D3 4.2FSI 2010r.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local…

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#audi #quattro #wibracje

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

27 thoughts on “WIBRACJE PRZY 120KM/H PROSTA, SZYBKA I TANIA NAPRAWA AUDI A8 D3 4.2FSI 2010r.

  1. Coś mają te auta z 4 zerami, że są tak wrażliwe i łapią wibracje albo na budzie albo na kierownicy. W A4 b7 też miałem podobny problem i wiem jedno. Felgi /alufelgi tylko NOWE OEM żadna chińszczyzna z plastikowymi pierścieniami dystansowymi. I dobrze wyważone koła. Potem można szukać gdzie indziej, krzywe tarcze piasty itp.

  2. Chrisie, u mnie było niedokręcone koło i tlukło dość głośno, ale tak samo przy przyspieszaniu nic, a po zdjęciu nogi z gazu wibracje i hałas, więc to też może nas nakierować podczas diagnostyki.

  3. Cześć! Mam dokładnie ten sam problem w Audi A6 C5, jeżdżę po „mechanikach” chcą mi wymienić przegub, półoś… ale ja skupiłem się właśnie na kołach. 1 co zrobiłem to oddałem do prostowania felgi… 300 zł. Później okazało się ze opony biją, wiec wymieniłem na nowe 2 szt na przód 750 zł. Mam już proste felgi i opony nowe i nadal wibruje… Felgi BBS bez pierścienia centrującego, taki model. Tarcze klocki mam nowe Brembo, hamulce brzytwa. Mechanik dał mi nowe koła na stalowych felgach i na tych felgach auto prowadziło się idealnie, żadnych wibracji. Więc wiem że przyczyna tkwi w felgach. Szkoda ze zajęło mi to kilka tygodni i wydałem trochę kasy bo za te pieniądze miałbym nowe felgi. Ale dziwi mnie ze nie zacząłeś sprawdzać auta od kół… pierwsze co się robi to koła a potem szuka się dalej przyczyny jeśli nie ma poprawy.
    Pojadę w tygodniu na warsztat, żeby mi sprawdzili jeszcze piasty czy są równe. No i szukam felg. Szczerze tez mam już tego dosc bo auto powinno się prowadzić idealnie wiec niech będą już nawet stalowe aby były nowe i proste. Pozdrawiam 💪🏻

  4. Nie wpadłeś na pomysł, że ten samochód te poszczególne części miał jak nowe, bo błąkalo się po serwisach i próbowali usunąć usterkę 😅

  5. Hehe no właśnie też mam wibracje mojej A6 , już chyba wiem gdzie podjechać na diagnostykę 🙂 Szkoda że tyle talarów wrzuciłeś na niepotrzebne wymiany, zajebista przestroga,żeby mieć więcej na benzynę niż na części.:-)

  6. Ile to można nerwów przy takim czymś stracić wie tylko ten, który to przechodził. Te pierścienie powinny być ciaśniejsze, wtedy nie uciekają. Tak to czasem bywa, że największe problemy zazwyczaj okazują się delikatną usterką

  7. Miałem identyczny problem w VW Scirocco, dokładnie przy 120 km/h. Tak samo wymieniałem tarcze, klocki, opony, koła, łożyska ciule muje, do tego wyważania, geometrie itd…. Nic nie pomagało.

    Właśnie do momentu, kiedy mechanicy dobili pierścienie… xDD

    Pozdrawiam!

  8. Dokładnie taka sama akcja w nissan Altima 2007. Wymienione półosie, Piasty, felgi po regeneracji.. – pierścienie wymienione- zadziałało XD
    Dzięki!

  9. To ja mam dla Ciebie następną ciekawostkę. Ma audi s6 c5 i również problem z wibracjami podczas jazdy, tyle że to nie jest zależne od prędkości. Najciekawsze jest to że czasem one występują a czasem ich nie ma . Masz jakieś pomysły co to może być?

  10. Witam, mam pytanie. Kupiłem nowy przegub zewnętrzny i bardzo ciężko chodzi. Myślałem że jak założę go na półoś, to jakoś pójdzie lżej, ale to nic nie dało. Czy go trzeba jakoś rozruszać? Bo nie mam pojęcia o co chodzi, oczywiście smar był dany.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!