
WIBRACJE PRZY 120KM/H PROSTA, SZYBKA I TANIA NAPRAWA AUDI A8 D3 4.2FSI 2010r.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/
Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local…
Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl
#audi #quattro #wibracje
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Trzyma w napięciu jak naszą reprezentacja Polski w ostatnie 3 min 🤣😂😂😂😂 tak trochę lipna diagnozą wymiana bez pomiarów ….
to ja mam problen taki w pasacie b7 4motion 2.0tdi mianowicie ze czuc wibracje na 3, 4, 5 , 6 biegu ale tylko od 1750 do 2000 obr. i zaden mechanik nie wie co to moze być 😭 i to sie dzieje jak pedał gazu wcisniety do końca czyli podczas przyspieszania.
Nie mam cierpliwości słuchać tego typa, Chryste
Coś mają te auta z 4 zerami, że są tak wrażliwe i łapią wibracje albo na budzie albo na kierownicy. W A4 b7 też miałem podobny problem i wiem jedno. Felgi /alufelgi tylko NOWE OEM żadna chińszczyzna z plastikowymi pierścieniami dystansowymi. I dobrze wyważone koła. Potem można szukać gdzie indziej, krzywe tarcze piasty itp.
Chrisie, u mnie było niedokręcone koło i tlukło dość głośno, ale tak samo przy przyspieszaniu nic, a po zdjęciu nogi z gazu wibracje i hałas, więc to też może nas nakierować podczas diagnostyki.
Cześć! Mam dokładnie ten sam problem w Audi A6 C5, jeżdżę po „mechanikach” chcą mi wymienić przegub, półoś… ale ja skupiłem się właśnie na kołach. 1 co zrobiłem to oddałem do prostowania felgi… 300 zł. Później okazało się ze opony biją, wiec wymieniłem na nowe 2 szt na przód 750 zł. Mam już proste felgi i opony nowe i nadal wibruje… Felgi BBS bez pierścienia centrującego, taki model. Tarcze klocki mam nowe Brembo, hamulce brzytwa. Mechanik dał mi nowe koła na stalowych felgach i na tych felgach auto prowadziło się idealnie, żadnych wibracji. Więc wiem że przyczyna tkwi w felgach. Szkoda ze zajęło mi to kilka tygodni i wydałem trochę kasy bo za te pieniądze miałbym nowe felgi. Ale dziwi mnie ze nie zacząłeś sprawdzać auta od kół… pierwsze co się robi to koła a potem szuka się dalej przyczyny jeśli nie ma poprawy.
Pojadę w tygodniu na warsztat, żeby mi sprawdzili jeszcze piasty czy są równe. No i szukam felg. Szczerze tez mam już tego dosc bo auto powinno się prowadzić idealnie wiec niech będą już nawet stalowe aby były nowe i proste. Pozdrawiam 💪🏻
Nie wpadłeś na pomysł, że ten samochód te poszczególne części miał jak nowe, bo błąkalo się po serwisach i próbowali usunąć usterkę 😅
Hehe no właśnie też mam wibracje mojej A6 , już chyba wiem gdzie podjechać na diagnostykę 🙂 Szkoda że tyle talarów wrzuciłeś na niepotrzebne wymiany, zajebista przestroga,żeby mieć więcej na benzynę niż na części.:-)
Poniżej 13 litrów spoko, aha. ok.
To uczucie gdy mechanik wymieni Ci pół auta , a na koniec okazuje się że to wszystko było niepotrzebne 🤦♂️
Ile to można nerwów przy takim czymś stracić wie tylko ten, który to przechodził. Te pierścienie powinny być ciaśniejsze, wtedy nie uciekają. Tak to czasem bywa, że największe problemy zazwyczaj okazują się delikatną usterką
Ło panie rejestracja dla USA i Japończyków na niemieckim aucie
"death wobble"
A nie ładnie taką rejestrację bez powodu blokować, i chyba niezgodnie prawem.
Miałem identyczny problem w VW Scirocco, dokładnie przy 120 km/h. Tak samo wymieniałem tarcze, klocki, opony, koła, łożyska ciule muje, do tego wyważania, geometrie itd…. Nic nie pomagało.
Właśnie do momentu, kiedy mechanicy dobili pierścienie… xDD
Pozdrawiam!
Krzysztofie! Oglądając takie Twoje odcinki widzę, że w życiu masz tak samo prze****ne, jak ja :D:D haha piąteczka
Dokładnie taka sama akcja w nissan Altima 2007. Wymienione półosie, Piasty, felgi po regeneracji.. – pierścienie wymienione- zadziałało XD
Dzięki!
Wymienił pół auta niepotrzebnie, wystarczyło sprawdzić jedną rzecz. Ale kto mógł wiedzieć 😁
ja w BMW E60 męczyłem się 3 lata z wibracjami przy hamowaniu, a wystarczyło…
Wymienić tuleje wahacza 😉
To ja mam dla Ciebie następną ciekawostkę. Ma audi s6 c5 i również problem z wibracjami podczas jazdy, tyle że to nie jest zależne od prędkości. Najciekawsze jest to że czasem one występują a czasem ich nie ma . Masz jakieś pomysły co to może być?
Miałem to samo tylko z inną troszkę historia
Tzw Death wobble po angielsku? Jestem w trakcie ogladania tlumaczenia kiedy wystepowaly wibracje.
Dobra robota
Jak to mówi jeden znawca,jak auto ma fele w zamienniku to napewnoszrot i ulep.
Ciekawe ile tego auta było jak przywieźli go do Hamburga w kontenerze że stanów?
Witam, mam pytanie. Kupiłem nowy przegub zewnętrzny i bardzo ciężko chodzi. Myślałem że jak założę go na półoś, to jakoś pójdzie lżej, ale to nic nie dało. Czy go trzeba jakoś rozruszać? Bo nie mam pojęcia o co chodzi, oczywiście smar był dany.
Zasada jest prosta. Im więcej połączeń przejściówek tym większe ryzyko