Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Wymiana i regulacja linki ręcznego oraz Wymiana tarcz i klocków tył. VW Audi Skoda

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak wymienić linki ręcznego oraz prawidłowo je wyregulować zasada będzie podobna dla wszystkich samochód bez …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

33 thoughts on “Wymiana i regulacja linki ręcznego oraz Wymiana tarcz i klocków tył. VW Audi Skoda

  1. W Mitsubishi Carismie tylne hamulce to dramat. Ręczny oblewam co roku na przeglądzie. Były wymieniane tarcze, klocki, tłoczki, uszczelki i nic nie pomogło. Trzeba jeździć na przegląd na zaciśniętym ręcznym, a potem po przeglądzie luzować. Jak miałem samochód na bębnach, to można było latać bokiem na ręcznym. Na tarczach koła nie chcą stawać nawet na żużlu.

  2. Czy jeżeli tam jak pokazywałeś mechanizm od ręcznego,przez ta uszczelkę „słychać puszcza powietrze” to normalne ? Czy to może powodować ze po pompowaniu hamulca nożnym pedałem nie trochę trzyma koło ? Układ nie był odpowietrzony jeszcze

  3. Prędkość 2.0 i da się oglądać. W sumie interesowało mnie tylko, gdzie jest ta linka od ręcznego przy tylnych klockach i oczywiście w żadnym filmiku związanym z wymianą klocków nic o tym nie ma. Tutaj ładnie widać jak to wygląda. Dziękuje za filmik i zostawiam łapkę w górę 😀

  4. Witam mam opla astra G 2 wymieniłem tarcze klocki zaciski mają około roku może pół tora i mam nowe linki tylko te dwie od łączenia linka od dźwigni pojedyncza problem jest taki że zaciągać reczny aż na 8 ząbków A jest trzy co może być nie tak

  5. Kurczę podciągnąłem reczny i grzeje sie 1 kolo podczas jazdy,
    A element do którego wchodzą końcówki linek przy regulacji po zaciągnięciu ręcznego jest pod ukosem… może ktoś coś doradzić?

  6. Łysy pytanko masz odnośnie linek hamulcowych a konkretnie chodzi o naciągnięcie w środku auta nierównomiernie są naciągnięte jedna mocniej druga lżej i lewy tył nie trzyma ręczny co może być

  7. Witam .Takie pytanko mam . Po wymianie prawego tylego zacisku w golfie 4 nie łapie mi ręczny hamulec w lewym jest , a prawy nie trzyma, jakiś pomysł dlaczego ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!