Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Jak zepsuc hamulce w swoim aucie

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

28 thoughts on “Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego

  1. Heej, bardzo dobry film, przyjacielu. 🙂 Dużo cennych uwag padło. Ja, na przykład, nie wiedziałem, że klocki mają pracować tak luźno – ktoś mi doradził, że mają wchodzić w jarzmo dość ciasno, żeby nie stukać. Odnośnie cofania tłoczka, również nie wiedziałem, że ma on wchodzić tak lekko. Wynika z tego, że muszę zregenerować pozostałe zaciski hamulcowe, bo bez cienia wątpliwości tkwi w nich dużo problemów.
    Good job!

  2. Trzeba było większy garaż zbudować. Ja jak będę stawiał dom to nie będzie dom z garażem tylko garaż z domem. 🤣😂 Albo sam garaż i gdzieś pod falbankami sobie materac położę. 😆

  3. To nie wina sprayu, wina janusza który to robił. W mojej A3 też blokował się zacisk tylnego prawego hamulca. Powód utleniające się aluminium pod uszczelką tłoczka, po dokładnym oczyszczeniu i wymianie uszczelek na nowe, wszystko działa jak należy.

  4. fakt pomalowanie nieprawidlowe i niechlujne, ale to ze klocki stanely w jarzmie to nie wina malowania, a poprostu brak serwisu hamulcow tyl i krozja na jarzmie "scisnela" klocki i te nie mogly sie cofac. ps. lepiej zakladac "lakierowane" tarcze, z biegiem czasu wygladaja bardziej estetycznie, te zaraz pokryje rdza

  5. Witam Panowie chcialbym kupic akto ale po zeskankwaniu ma takie bledy :
    Volkswagen Passat BB 2.0 TDI 150KM 2015 r. V-SCAN VIAKEN

    0111000 BAP/BCME (Ox23) Brak polączenia pasywny/dynamiczny

    01389 Nie znaleziono opisu. Pasywny/dynamiczny

    B137A32 – Zewnetrzny czujnik jakości powietrza wilgotności-brak sygnatu pasywny/dynamiczny

    8114812 – Zacisk 15 – zwarcie do plusa pasywny/dynamiczny

    B108E71 Tylna klapa temperatury-zablokowanie pasywny/dynamiczny Szybkie skanowanie 04/18 08 Automatyczny HVAC – uszkodzenie

    Szybkie skanowanie 07/18 09 Elektronika – uszkodzenie

    U140000 – Ograniczenie funkcji przez przekroczenie dolnej wartości granicznej napięcia

    U006500 – Globalne przekroczenie czasu – CAN (informacja/rozrywka) pasywny/dynamiczny

    U112200 CAN – ESP 01 (Ox100) błąd sumy kontrolnej pasywny/dynamiczny

    U140100 – Ograniczenie funkcji przez niewystarczające napięcie pasywny/dynamiczny

    U112200 Bląd CIM – ALV/BV1 (element 03) (C) Pasywny/dynamiczny

    U111000 BAP/Audio (Ox31) Brak połączenia pasywny/dynamiczny

    Auto mialo slaby akumulator.  nie dzialal start stop pewnie przez aku . nie dzialal dzwiek w radio navi itd potencjometr sprawny taki objaw jak na filmie :https://www.youtube.com/watch?v=nLddxhMdYA4

    Front asist nie hamowal tempomat aktywby dziala hamuje kamera do znakow dziala .slaba bat w pilocie . 0 bledow i uszkodzen na zegarach jesli ktos pomoze bede wdzieczny albo da namiary na magika elektronika

  6. lubimy i lajkujemy 🙂
    Nie podoba sie pomalowany zacisk? Mnie dodatkowo nie podobają sie felgi (chyba 18") z cienkimi oponami jak naleśnik. Wystarczyłyby 17" do TDI.

  7. Z tym SKF to troszkę przesadziłeś, na tyle wymieniałem i przy 20 stopniach stanęło (180 docelowo), przód już wleciał FAG i po samych gabarytach widać że to inżynier a nie księgowy robił, pozdro

Dodaj komentarz

Zadzwoń!