Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Jak zepsuc hamulce w swoim aucie
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
28 thoughts on “Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego”
Heej, bardzo dobry film, przyjacielu. 🙂 Dużo cennych uwag padło. Ja, na przykład, nie wiedziałem, że klocki mają pracować tak luźno – ktoś mi doradził, że mają wchodzić w jarzmo dość ciasno, żeby nie stukać. Odnośnie cofania tłoczka, również nie wiedziałem, że ma on wchodzić tak lekko. Wynika z tego, że muszę zregenerować pozostałe zaciski hamulcowe, bo bez cienia wątpliwości tkwi w nich dużo problemów. Good job!
Trzeba było większy garaż zbudować. Ja jak będę stawiał dom to nie będzie dom z garażem tylko garaż z domem. 🤣😂 Albo sam garaż i gdzieś pod falbankami sobie materac położę. 😆
To nie wina sprayu, wina janusza który to robił. W mojej A3 też blokował się zacisk tylnego prawego hamulca. Powód utleniające się aluminium pod uszczelką tłoczka, po dokładnym oczyszczeniu i wymianie uszczelek na nowe, wszystko działa jak należy.
fakt pomalowanie nieprawidlowe i niechlujne, ale to ze klocki stanely w jarzmie to nie wina malowania, a poprostu brak serwisu hamulcow tyl i krozja na jarzmie "scisnela" klocki i te nie mogly sie cofac. ps. lepiej zakladac "lakierowane" tarcze, z biegiem czasu wygladaja bardziej estetycznie, te zaraz pokryje rdza
U111000 BAP/Audio (Ox31) Brak połączenia pasywny/dynamiczny
Auto mialo slaby akumulator. nie dzialal start stop pewnie przez aku . nie dzialal dzwiek w radio navi itd potencjometr sprawny taki objaw jak na filmie :https://www.youtube.com/watch?v=nLddxhMdYA4
Front asist nie hamowal tempomat aktywby dziala hamuje kamera do znakow dziala .slaba bat w pilocie . 0 bledow i uszkodzen na zegarach jesli ktos pomoze bede wdzieczny albo da namiary na magika elektronika
lubimy i lajkujemy 🙂 Nie podoba sie pomalowany zacisk? Mnie dodatkowo nie podobają sie felgi (chyba 18") z cienkimi oponami jak naleśnik. Wystarczyłyby 17" do TDI.
Z tym SKF to troszkę przesadziłeś, na tyle wymieniałem i przy 20 stopniach stanęło (180 docelowo), przód już wleciał FAG i po samych gabarytach widać że to inżynier a nie księgowy robił, pozdro
Czerwień to siła
Na audi w ratach było , ale żeby zaciski pomalować porządnie już nie stać. Jakie to polskie
Ciekawe …założone łożysko ,tarczy nie widać a jarzmo nie jest odkręcone?
dobra robota pozdrawiam
prowadnice i tłoczek tak samo sie czysci
nagrywaj proszę na statywie – o wiele ciekawsze będą filmiki 😉 Ale i tak sztos! 🙂
Profeska jak zawsze🙂
Te tarcze hamulcowe… nowe to jakis wynalazek.. Nasze krajowe Mikody polecam..
Heej, bardzo dobry film, przyjacielu. 🙂 Dużo cennych uwag padło. Ja, na przykład, nie wiedziałem, że klocki mają pracować tak luźno – ktoś mi doradził, że mają wchodzić w jarzmo dość ciasno, żeby nie stukać. Odnośnie cofania tłoczka, również nie wiedziałem, że ma on wchodzić tak lekko. Wynika z tego, że muszę zregenerować pozostałe zaciski hamulcowe, bo bez cienia wątpliwości tkwi w nich dużo problemów.
Good job!
To niemieckie auto i oni mają klucze XZN i jest to prawie to samo co Spline.
jak coś to prowadnice nie ślizgi Panie mechaniku.
Jak zwykłe pełna profeska !!!
P.S. Fajne klapki 🙂
Trzeba było większy garaż zbudować. Ja jak będę stawiał dom to nie będzie dom z garażem tylko garaż z domem. 🤣😂 Albo sam garaż i gdzieś pod falbankami sobie materac położę. 😆
To nie wina sprayu, wina janusza który to robił. W mojej A3 też blokował się zacisk tylnego prawego hamulca. Powód utleniające się aluminium pod uszczelką tłoczka, po dokładnym oczyszczeniu i wymianie uszczelek na nowe, wszystko działa jak należy.
Głupota ludzi nie zna granic
Ustaw sobie w telefonie rozdzielczość z jaką nagrywasz bo coraz to mniejsze te okieko do oglądania😉
To jest dobre, kilku letnie audi a zawieszenie z tyłu jak na pierwszy rzut oka 1:1 Golf Mk.5
Dlaczego w takiej rozdzielczości kolejny filmik.. wiem że do okulisty muszę iść.. ale jeszcze próbuje to odwlec 😂
fakt pomalowanie nieprawidlowe i niechlujne, ale to ze klocki stanely w jarzmie to nie wina malowania, a poprostu brak serwisu hamulcow tyl i krozja na jarzmie "scisnela" klocki i te nie mogly sie cofac. ps. lepiej zakladac "lakierowane" tarcze, z biegiem czasu wygladaja bardziej estetycznie, te zaraz pokryje rdza
Witam Panowie chcialbym kupic akto ale po zeskankwaniu ma takie bledy :
Volkswagen Passat BB 2.0 TDI 150KM 2015 r. V-SCAN VIAKEN
0111000 BAP/BCME (Ox23) Brak polączenia pasywny/dynamiczny
01389 Nie znaleziono opisu. Pasywny/dynamiczny
B137A32 – Zewnetrzny czujnik jakości powietrza wilgotności-brak sygnatu pasywny/dynamiczny
8114812 – Zacisk 15 – zwarcie do plusa pasywny/dynamiczny
B108E71 Tylna klapa temperatury-zablokowanie pasywny/dynamiczny Szybkie skanowanie 04/18 08 Automatyczny HVAC – uszkodzenie
Szybkie skanowanie 07/18 09 Elektronika – uszkodzenie
U140000 – Ograniczenie funkcji przez przekroczenie dolnej wartości granicznej napięcia
U006500 – Globalne przekroczenie czasu – CAN (informacja/rozrywka) pasywny/dynamiczny
U112200 CAN – ESP 01 (Ox100) błąd sumy kontrolnej pasywny/dynamiczny
U140100 – Ograniczenie funkcji przez niewystarczające napięcie pasywny/dynamiczny
U112200 Bląd CIM – ALV/BV1 (element 03) (C) Pasywny/dynamiczny
U111000 BAP/Audio (Ox31) Brak połączenia pasywny/dynamiczny
Auto mialo slaby akumulator. nie dzialal start stop pewnie przez aku . nie dzialal dzwiek w radio navi itd potencjometr sprawny taki objaw jak na filmie :https://www.youtube.com/watch?v=nLddxhMdYA4
Front asist nie hamowal tempomat aktywby dziala hamuje kamera do znakow dziala .slaba bat w pilocie . 0 bledow i uszkodzen na zegarach jesli ktos pomoze bede wdzieczny albo da namiary na magika elektronika
Witaj, gdzie mieści się Twój warsztat?
Pozdrawiam
Nie.. lepiej jak zaciski są całe w korozji.. efekt wtedy po chuj…ju. Malować trzeba umieć, zabezpieczyć.
lubimy i lajkujemy 🙂
Nie podoba sie pomalowany zacisk? Mnie dodatkowo nie podobają sie felgi (chyba 18") z cienkimi oponami jak naleśnik. Wystarczyłyby 17" do TDI.
W sumie gorąca tarcza hamulcowa pasowała do zesprejowanego koloru zacisku 😉
Z tym SKF to troszkę przesadziłeś, na tyle wymieniałem i przy 20 stopniach stanęło (180 docelowo), przód już wleciał FAG i po samych gabarytach widać że to inżynier a nie księgowy robił, pozdro
W takich bucikach do takich robót to jak z tym zaciskiem. Sam chcesz sobie nogę zepsuć 😁😁😁😁
A pytanie jeszcze o odisa.Jakiego używasz?
Po prostu tarcze hamulcowe pozazdrosciły koloru zaciskom i same ze wstydu zrobiły sie czerwone.Pozdrawiam Krzysiek z Norwegi.