
Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Jak zepsuc hamulce w swoim aucie
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Czerwień to siła
Na audi w ratach było , ale żeby zaciski pomalować porządnie już nie stać. Jakie to polskie
Ciekawe …założone łożysko ,tarczy nie widać a jarzmo nie jest odkręcone?
dobra robota pozdrawiam
prowadnice i tłoczek tak samo sie czysci
nagrywaj proszę na statywie – o wiele ciekawsze będą filmiki 😉 Ale i tak sztos! 🙂
Profeska jak zawsze🙂
Te tarcze hamulcowe… nowe to jakis wynalazek.. Nasze krajowe Mikody polecam..
Heej, bardzo dobry film, przyjacielu. 🙂 Dużo cennych uwag padło. Ja, na przykład, nie wiedziałem, że klocki mają pracować tak luźno – ktoś mi doradził, że mają wchodzić w jarzmo dość ciasno, żeby nie stukać. Odnośnie cofania tłoczka, również nie wiedziałem, że ma on wchodzić tak lekko. Wynika z tego, że muszę zregenerować pozostałe zaciski hamulcowe, bo bez cienia wątpliwości tkwi w nich dużo problemów.
Good job!
To niemieckie auto i oni mają klucze XZN i jest to prawie to samo co Spline.
jak coś to prowadnice nie ślizgi Panie mechaniku.
Jak zwykłe pełna profeska !!!
P.S. Fajne klapki 🙂
Trzeba było większy garaż zbudować. Ja jak będę stawiał dom to nie będzie dom z garażem tylko garaż z domem. 🤣😂 Albo sam garaż i gdzieś pod falbankami sobie materac położę. 😆
To nie wina sprayu, wina janusza który to robił. W mojej A3 też blokował się zacisk tylnego prawego hamulca. Powód utleniające się aluminium pod uszczelką tłoczka, po dokładnym oczyszczeniu i wymianie uszczelek na nowe, wszystko działa jak należy.
Głupota ludzi nie zna granic
Ustaw sobie w telefonie rozdzielczość z jaką nagrywasz bo coraz to mniejsze te okieko do oglądania😉
To jest dobre, kilku letnie audi a zawieszenie z tyłu jak na pierwszy rzut oka 1:1 Golf Mk.5
Dlaczego w takiej rozdzielczości kolejny filmik.. wiem że do okulisty muszę iść.. ale jeszcze próbuje to odwlec 😂
fakt pomalowanie nieprawidlowe i niechlujne, ale to ze klocki stanely w jarzmie to nie wina malowania, a poprostu brak serwisu hamulcow tyl i krozja na jarzmie "scisnela" klocki i te nie mogly sie cofac. ps. lepiej zakladac "lakierowane" tarcze, z biegiem czasu wygladaja bardziej estetycznie, te zaraz pokryje rdza
Witam Panowie chcialbym kupic akto ale po zeskankwaniu ma takie bledy :
Volkswagen Passat BB 2.0 TDI 150KM 2015 r. V-SCAN VIAKEN
0111000 BAP/BCME (Ox23) Brak polączenia pasywny/dynamiczny
01389 Nie znaleziono opisu. Pasywny/dynamiczny
B137A32 – Zewnetrzny czujnik jakości powietrza wilgotności-brak sygnatu pasywny/dynamiczny
8114812 – Zacisk 15 – zwarcie do plusa pasywny/dynamiczny
B108E71 Tylna klapa temperatury-zablokowanie pasywny/dynamiczny Szybkie skanowanie 04/18 08 Automatyczny HVAC – uszkodzenie
Szybkie skanowanie 07/18 09 Elektronika – uszkodzenie
U140000 – Ograniczenie funkcji przez przekroczenie dolnej wartości granicznej napięcia
U006500 – Globalne przekroczenie czasu – CAN (informacja/rozrywka) pasywny/dynamiczny
U112200 CAN – ESP 01 (Ox100) błąd sumy kontrolnej pasywny/dynamiczny
U140100 – Ograniczenie funkcji przez niewystarczające napięcie pasywny/dynamiczny
U112200 Bląd CIM – ALV/BV1 (element 03) (C) Pasywny/dynamiczny
U111000 BAP/Audio (Ox31) Brak połączenia pasywny/dynamiczny
Auto mialo slaby akumulator. nie dzialal start stop pewnie przez aku . nie dzialal dzwiek w radio navi itd potencjometr sprawny taki objaw jak na filmie :https://www.youtube.com/watch?v=nLddxhMdYA4
Front asist nie hamowal tempomat aktywby dziala hamuje kamera do znakow dziala .slaba bat w pilocie . 0 bledow i uszkodzen na zegarach jesli ktos pomoze bede wdzieczny albo da namiary na magika elektronika
Witaj, gdzie mieści się Twój warsztat?
Pozdrawiam
Nie.. lepiej jak zaciski są całe w korozji.. efekt wtedy po chuj…ju. Malować trzeba umieć, zabezpieczyć.
lubimy i lajkujemy 🙂
Nie podoba sie pomalowany zacisk? Mnie dodatkowo nie podobają sie felgi (chyba 18") z cienkimi oponami jak naleśnik. Wystarczyłyby 17" do TDI.
W sumie gorąca tarcza hamulcowa pasowała do zesprejowanego koloru zacisku 😉
Z tym SKF to troszkę przesadziłeś, na tyle wymieniałem i przy 20 stopniach stanęło (180 docelowo), przód już wleciał FAG i po samych gabarytach widać że to inżynier a nie księgowy robił, pozdro
W takich bucikach do takich robót to jak z tym zaciskiem. Sam chcesz sobie nogę zepsuć 😁😁😁😁
A pytanie jeszcze o odisa.Jakiego używasz?
Po prostu tarcze hamulcowe pozazdrosciły koloru zaciskom i same ze wstydu zrobiły sie czerwone.Pozdrawiam Krzysiek z Norwegi.